Hej kompisar!

Tja! Dålig uppdatering va? Det har inte gått så bra för mig när det gäller den delen!
Idag har jag iaf rott över Donalds båt. Sedan kom lite trevliga människor så grilla vi typ korv, efter set drog jag ganska snabbt för älsklingen tjatade hem mig. Så har varit med fram till 12 då jag gick hem och duschade lite för sent kanske haha...
Vi var ute ganska mycket på hans tomt och hjälpte typ hans morsa att rengöra poolen och så städade jag hans rum ;)
Men jag fick ju faktiskt en parfym av baby också :) min fina <3
Så nu ska jag sova, imorrn drar jag och kära klassen till Gotland i ett par dar. Mysigt!
(jag älskar dig baby)
Puss och kram!
Lite bilder från dagen:


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh fashionstövlarna <3 must have!!

2012-05-20 @ 07:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0