Sho bloggen!

Efter att ha pluggat i typ en timma tyckte jag jag förtjänade en liten paus, och väljer att göra det med att kolla på klänningar. Det har typ blivit rutin för mig :P Love it!
Anywaaay. 22:00 är det Big Brother. Varför hatar alla Hanna W? Jag älskar henne!!! :D
Håller på med Kemi iaf. Borde egentligen sätta igång med SO också. Fett sämst att vi missar långa so-lektionen på fredag BTW. Prov snart liksom..
Ska nog börja med min so-inläminingsrapport så småning om. Börjar bli dax.
Har nog läst typ 70 sidor av svenskaboken nu också. Tycker den är ganska bra men läskig när dom plötsligt bara hugger huvudet av nån jävel..?
Jaja det var väll så i sverige på den tiden!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Klemklem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0