Har egentligen inte mycket o säga..

Men kände att jag borde blogga än då!
Det slutade med att min träning blev inställd.. Hmm tråkigt tycker jag faktiskt! KUnde kört liiite hårdare på gymmet då ;)
Anyway jag har spenderat resterande av kvällen med att kolla på SAW filmerna ;)
Älskar dem.
Känner att jag borde plugga men.. jag pallar inte riktigt. Har varit så jävla skönt att bara varit hemma och inte gjort ett piss typ :)
Men nu ska jag nog studera in lite SO i min hjärna. För jag går för ett MVG på fredag. INGET ANNAT RÄKNAS!!!
Lär mig supermycket av supersmarta Jens så jag ska nog fortsätta fråga ut honom lite nästa vecka.. hehehee.
DEN HÄR VECKAN SKA JAG GÖRA KLART MIN BILD OCKSÅ SÅ JAG SLIPPER TÄNKA MER PÅ DET!!!!
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0