Bekännelser

  • Jag älskar att läsa innan jag ska sova :)
  • Tycker ögonbrynspiercing är jävligt sexigt.
  • Bor med min mamma typ 2-4 dagar i månaden.
  • Ska söka sommarjobb inom kommunen.
  • Ser DIREKT när en människa är osäker och söker bekräftlse... it's so sad.
  • Är jättenöjd över vem jag är och vart jag ska och det kan INGEN JÄVEL TA!
  • Älskar serien "the middle"
  • Är för tillfället beroende av Big brother :P
  • Tycker det är kul att ge massage.
  • Är riktigt hångelsugen just nu ;)
  • Får huvudvärk av Hollister affären.
  • HATAR långa tråkiga blogginlägg om nån jävla åsikt. --> LÄS PAOW DESSIE PAOW DESSIE
  • Har jättelätt i att skita i vad folk säger men när nån anklagar mig för något som inte är sant blir jag skitsur och skitledsen.
  • ska plugga vidare..-.- Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0