Sha!

Har fett nothing to blog about! Så jag tänkte köra nån lista där man lägger ut inlägg varje dag. blöblbölbö, fast kommer förmodligen lägga ut flera per dag och lite slumpmässig ordning ;)

Dag 1 - 10 saker om mig

Dag 2 – Mina favoritaffärer

Dag 3 – En kändis jag tycker är snygg

Dag 4 – Smink jag har på mig dagligen

Dag 5 – Min mobil

Dag 6 – En person du delar hemligheter med

Dag 7 – Mitt favoritgodis

Dag 8 – Ett plagg jag aldrig skulle ha på mig

Dag 9 – Min favoritfilm

Dag 10 – En bild ingen sett på mig

Dag 11 – Den bästa serien

Dag 12 – Något jag älskar att göra

Dag 13 – Det här åt jag till middag idag

Dag 14 – Min favoritdricka

Dag 15 – En kändis jag skulle vilja byta frisyr med

Dag 16 – Min favoritlåt just nu

Dag 17 – Vad jag mest ser fram emot i år

Dag 18 – Vad jag vill göra när jag blir äldre

Dag 19 – En sommarbild på mig

Dag 20 – Bloggar jag läser varje dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0