Höja och sänka, uppåt och neråt, älska o hata, risa och rosa, smeka och piska. HISSA OCH DISSA!

HISSA
  • Vår/sommarkläder som kommer till butikerna! hihi så häärligt!! :D
  • LAKRISAL
  • Pizzan tropicana. Fattar inte hur jag kan ha ätit äcklig jävla hawaii när det finns tropicana! Alla andra pizzor smakar fot.
  • Mörkhårig på vintern, ljus till sommaren. Så kör jag! :) Najs.
  • Underbara kvällar med pojkvännen som är helt perfekta <3

DISSA
  • Folk som gillar grattisinlägg på ens facebook! SÅ JÄVLA DRYGT! Varje gång det händer tänker jag "FAN varför skrev jag grattis" haha.
  • Jag kan inte byta håll på bilderna jag laddar över till min data från iphonen??! HUR gör man?? Jag fattar inte! -.-
  • När nån börjar chatta med en o man ba NEEEEEEEJ JAG VILL IIINTEEEEEE!!!! Men man vill ändå inte vara dryg ;)
  • Skolan kommer närmare och närmare min röv nu och snart biter den. Jag lovar. NÅ jävla lall funkar inte längre man måste faktiskt börja plugga lite om man ska höja betygen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0