Läs inte o du inte pallar.. jag skulle inte gjort det!

Hur gammal är du? - 15,8
Hur lång är du? - för kort.
Hur mycket väger du?- typ 55
Är du nöjd med dig själv? - Jag orkar int gå runt o va onöjd liksom..
Din hårfärg? - Brun/grön/blond
Ögonfärg? - blågråa
Har du några syskon? -nope

Är dina föräldrar skilda? - ja
Är du osams med någon i din familj just nu? - nej
Vill du ha syskon? - mer än du anar!
Vad vill du heta? - för stor disskusion för det här
Hur är du som person? - vinnarskalle!
Tränar du något? - Innebandy
Vilken är din naturliga hårfärg? - råttfärgat

SEX&SAMLEVNAD

Har du gjort något inom sex som du ångrar? - NEJ
Har du en pojkvän? -JA
Har du någonsin haft en KK? - NEJ

Har du haft sex med mer än 5 personer? - Eeehm nej!
Är du kär? - Ja
Blir du lätt kär? - NEEJ!
Är det viktigt att vara kär i personen man har sex med? - asså tycker det är lite utav poängen .. :) men visst är man sugen..
Hur ofta har du sex? - Har aldrig sagt att jag ens haft sex så..
Kan man vara tillsammans utan att ha sex? - Helt ärligt. Nej tror inte det.
Vilket preventivmedel använder du dig av? - den frågan stryker vi!
Hur många riktiga förhållanden har du haft? - 1 antar jag.
Vill du ha barn? - 2 st. INTE FLER!
Har du haft sex utomhus? - Hahaahaha :P
I en provhytt? - 
I en bil? - 
I någon annans säng?
-

Vem kysste du senast? - K
Vem vill du kyssa? - asså just nu är de frågan lite ... off
Kramar eller kyssar? - båda samtidigt

DIN TELEFON

Vad har du för mobil? - Sony ericsson vivaz pro
Vad är din ringsignal? gnagets målsång i hockey

Vem ringde senast? - pappa
Vem ringde du senaste? - isabelle
Vem smsa senast? -isabelle
Vem smsar du till senast? - jolina

Ringer du hellre än smsar? - palar inte messa med touch längre xD
Hur mycket % batteri har du kvar? - TYP 15 kanske
Hur mycket pengar har du på mobilen? - abonnemang, HATAR kontantkort!
Vad är din bakgrundsbild? - några palmer

Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - *telefonnummer*ringde kl 19.51 den 18 sep men lämnade inget meddelande
Vad är det första du ser när du går in på foton? - typ en retarded bild på wahlström som hon skulle döda mig om jag la ut.
Vem smsar du ofast med? - jag vet inte..
Vem är din 12:e kontakt? - Inger
Vad tycker du om den personen? - Min moster. Hon är väll cool! :)
Vem är din 8:e kontakt? - Christer
Vad tycker du om den personen? - Rågnagare med dialket från dalarna som är rolig! :)

DIN KLASS&VÄNNER

Hur många går i din klass? - jag venne.. typ 21 kanske?
Vem umgås du mest med i skolan? Isabelle, jens och kristian kanske :S
Vem umgås du mest med hemma från din klass? bells
Vem av dina vänner berättar du allt för? - Ingen direkt.
Litar du på alla dina vänner? - Defenetivt inte.
Vem festar du helst med? - hahha, mina wingmanssss.
Vem vill du träffa nu? - Ingen
Vem av dina vänner är längst? - Hanna eller Amanda eller johanna
Vem av dina vänner är kortast? - jag venne..
Vilken klass går du i? 9an
På vilken skola går du? Tornardo
Har du bra betyg? - Njää, splear ingen roll i åttan
Vem av dina vänner umgicks du med sist? - bells
Vem av dina vänner ska du umgås med härnäst? - elevens val kollegor!
Har du blivit riktigt sviken av en vän någon gång? - äääh inte så att man inte kommer över. Men det finna en person jag inte litar ett skvatt på längre.
Har du svikit en vän riktigt mycket någon gång? NEJ.
Har du mer killkompisar är tjejkompisar? - Nej, men killar är fett schyssta.
Har du kysst någon i din klass? haha nääää!!
Är du en av dom smartare eller en av dom dummare i din klass? hahahah smartast av dem alla!!!!!

ANTINGEN ELLER

Sommar
eller vinter?  
Höst eller vår? 
Chips eller godis?  
Datorn
eller tvn?

Blond eller brunett
Rött eller lila?
Svart
eller vitt?
Kjol eller klänning?
Halsduk eller sjal?
Kärlek eller vänskap?

Öl eller vin? (rosé)
Cider eller sprit? 
Mjölk eller vatten
Thåström eller Hellström? -
Justin Bieber eller Jonas Brothers? (du måste skämta)
Lägenhet
eller hus
Kenza eller Kissie? 
En bästavän eller flera nära vänner
Paradise Hotel eller Big Brother?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0