spending time with isabelle!

Var med bells efter skolan (som vanligt ;D) och vi käka typ moröttör och sen gick vi runt lite!
Nu håller jag på att laga mat för pappsen är inte hemma, vet inte riktigt vart han håller hus men aa xD
Ska kanske blogga lite på min andra blogg sen också och kanske plugga lite matte. Jobbigt att det är direkt på morgonen för annars kunde man kört lite lunchrasten typ..
Nä 8.10 är det det matteprov! JIPPI-.- Gick upp liksom 8.20 idag och då var jag hyfsat död... måste gå upp runt 7.20 imorgon..:( Ååh jag börjar gråta!
Haha nä'´men vet att vissa har det ganska mycket värre så!
Nu ringer den där tidtagargrejjen till pastan så måste rusa :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0