Snurrigt asså!

Hahah asså jag och isabelle är nog lite knäppa! xD
Först var jag och bells, sigrid och karre hemma hos Hanna- Vi chillade och hade kul! :) <3
Sedan drog vi, och jag och  Bells gick typ runt, funderade på att drra till sköndalsdonken, men vi missa typ bussen, så vi ba nä vi pallar inte!
Så vi satte hos på en bänk o bah va helt konstiga hahah!! ASSÅ JAG SVÄR PÅ GUD, JAG SÅG EN NINJA!!!!!
Nått var det, den sprang assnabbt och hade svarta fladdrande kläder som han i scream Och isabelle såg typ orangea flashar... aa jag venne, snurrigt.
Sen satte vi oss typ utanför piloten och chillade, snacka i typ en timma. Ville gå in för det var så här kareoke och grejjer, typ sitta där och ta en cola.. fett chill! :) Men tror inte direkt vi själva får gå in där nu xD
Nu ska jag nog snart sova för är astrött!
Godnatt!
flatenkväll i somras ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0