Ni som är från göteborg, åker alltid hem med sorg, ni som är från göteborg HEJHEJHEJ!

Härlig vinst idag! 2 poäng men ändå..:) dock inte världens mest underhållande match pga målbrist, men vad spelar det för roll när gnaget vinner!!! :)
Trevlig kväll iaf med emelie(djurgårdare fast fejk) Edvin (rå-hammarbyare) Bernt (hammarbyare) Thomas (aikare) Så det var lite klubbfajt hah ;D nää.
Men vi käka innan, sen åkte vi o kollar på matchen, dom andra gick till puben men fittvakten släppte inte in mig även fast jag var med mamma, han bah; nä jag släpper bara in typ 8 åringar, men du är 15 du skulle kunna köpa öl.
Jag ba men dra åt helvete då!!!
Nu ska jag snart sova :P :)
Puss o gonatt!
Rosén och Videll stod för straffmålen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0