@ mami

"AIKaren är här"
Jag: Jag vill gå på derby på tisdag.
Mamma: Jaha.. ska pappa gå eller.
jag: nä
M: okej... Christer kanske ska gå..
J: nä det tror jag inte..
M: Jaha, men du ska inte gå själv på den där matchen, det är huligan match o ..
J: DET ÄR INGEN JÄVLA HULIGANMATCH?!?!?!? Jag var i klacken själv förra året!
M: Om du går med Christer och sitter på långsidan kan jag betala matchen.
J: -.- IAF kan jag får mitt barnbidrag tidigare så kan jag köpa biljett själv.
M: Hur ska du ha råd med den där jackan om du ska gå på hockeymatcher?
J: Men mitt horoskop sa att jag ändå inte kommer kunna spara ihop till den så...
M: hahah, paulina du går inte på den där matchen själv.
J: men vafaaan.
M: Nästnästa vecka staratr Quite a fall om den vinner får jag 25.000 då kan du får jackan.
J: han kommer inte vinna¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0