HEYYY! 4/9-11

Godmorgon på er!
Vart ingen superbloggning igår, men modemet funkar fortfarande inte (HÖLL PÅ FUCKING DÖ, NÄR DOM SA ATT DET
FORTFARANDE INTE FUNGERADE!!!) så därför den kassa uppdateringen!.
Men nu har jag snott dongeln för ett tag så ska passa på att uppdatera medans jag kan!
Igår åkte jag till mamma, slängde bort typ 200 spänn i TC och åt kräftor och paj på kvällen! :) Det var supergott, asså inget slår en kräftkväll om året! ;D Synd att det inte blev nån stor kräftskiva med släkten som vi alltid brukar ha.. menmen det funkade ändå.
Idag har jag fotografering (det suger daaaase!!) kl 13.40 så lär va hemma vid typ 15..-.- hatar sånna tider!
Kommer gå snabbt innan dt börjar en ny skolvecka igen sen!
Nu ska jag snart börja göra mig i ordning. Känns fett retarded att ta på matchkläder när man inte ens ska spela-.-
Ska kanske kolla på skor påvägen dit så ;)
Pusspuss! <3
gammal bild! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0