asså nader är retard! ;D

Han är inne på min facebook på hans iPhone.
  • Jag: Facerapa inte mig nu!
  • Nader: vad är det för nått?
  • Jag: HAHAHH, Isabelle, nader vet inte vad facerape är!!
  • Isabelle: Seriöst (-.-)
  • Nader: Jag ska skriva nått på din logg nu.
  • Jag: Det är det som är facerape!!
  • Nader: Ahaaa. Är det okej om jag facerapar dig?
  • Kevin: Nader man frågar inte om man får facerapa någon!!!!
  • Nader: Okej, men är det okej om jag skriver, det pågår nått sexuellt mellan mig och kristian.
  • Jag: NEJ det är INTE okej??!
  • Aha, men då skriver jag anonym.
Asså haha IQ-befriad? ;) <3

Kommentarer
Postat av: Kevin

Det här var kul!! Nader är retard!!

2011-09-09 @ 11:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0