25/9-11!

Idag befinner sig AIKfotboll i Malmö för att ta hem 3 poäng!
Ska kolla på matchen hemma på teven, men måååååååååste göra min svenskagrej också som jag inte kommit allt för långt med, så det är bara att ta tag i det.
Inledde denna dag iaf med att kolla på filmen remember me. Blev så trött när jag såg att det inte fanns nån text (som det brukar bli ibland) men som tur är så har man kommit till den nivån att man förstår iaf. Men hellre text än inte, ni förstår vad jag menar!
Nu sitter jag och kollar på klassiska filmen brokeback mountain och såg nyss straffläggningen mellan aik-frölunda igår på repris på canal+hockey.
Jupp jupp, kommer till pappa imorrn iaf. Känns lite konstigt, ahr inte spenaderat en hel helg här sen typ maj :P
Men puss
så här såg det ut i måndags när vi mötte DIF.
Ganska snyggt faktiskt, måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0