18/9-11

FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING!
Men har inte haft tid helt enkelt!
Försökte blogga från mammas iphone med det lagga för 3g sööög dase där vi var! ;)
'Men dagen bestod utav satt i kafeterian från halv 12 till halv 3. Sedan åkte jag direkt till mina kusiner för simpan hade fyllt år i veckan. Han fick en NHL hockeybiljett av oss... AVIS! :)
Vi gick till strömvallen och körde typ pricken och så käka vi mat o grejjer o kolla på häcken-elfsborg. Så det var mys!
Nu kom jag hem ganska nyss, så nu ska jag gå ut på en promenad emd Isabelle!¨
Hörs senare, planerar att ta ett långt varmt bad... mm :)
Åker kanske till globen imorrn efter skolan och köper en biljett till fotbollsmatchen... får se!
Puss
Dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0