You can look but you can't touch it, If you touch it, I'ma start some drama You don't want no drama No no drama no no no no drama

Hemma från jobbet!
Guuud så skönt!
Har ni nån gång gjort en macka till Pernilla Wahlgren?
NÄ, MEN DET HAR JAG!!! Haaha, Hon ville inte ha med skinka så fick fixa en med bara ost ;) Hon var typ 1,40 hög och supertrevlig :)
Träffade min kusin också och hans nya flickvän. Såå söta. Dock ska min kusin alltid hålla på med DUMMA utseenden. Han såg ut som en grottmänniska...
Jag bah; "Du ser ut som en grottmänniska"
Han: "tack, du med!"
-.-
aa, men dom var supersöta tsm iaf  =D
Nu ska jag chilla, sen ska jag och bells träffas!
Poss
"My BOSS" haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0