@ SÖS!

Hej på er!
Har precis haft lunch, men just nu finns ändå ingenting att göra så jag fick vara på datan. Eftermiddagarna är hyfsat döda här... :P
--
Känner att det är farligt att dom endast har en pressbyrå här. Kommer käka toscabullar hela dagarna ;D
-
Min handledare är faktiskt schysst så jag gillar henne. Hon var ledig igår, så jag hade inte henne förrän idag :)Idag har jag fått hjälpt till att torka en 88 åring efter dusch och bytt blöja på en 95-åring!
Japp, jag vet hur avundsjuka ni blir!!!!!!!!!!!!!
Haha nee men vissa gamlingar är riktigt roliga. NI vet dom pratar typ så här; ...ja, vart är världen på väg..
haahah.
--
Fick veta mina tider nästa vecka också på simhallen, då ska jag vara ledig på fredag så det är fett najs, ska göra massa läxor då.
Men nu efter jag har slutat nångång vid 2-3 tänkte jag dra in till stan och köpa ett par jeans till.. så det så!

Nee men nu ska jag kolla vidare lite =)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0