Shooo!

Hahah, gick upp kvart över 6 idag och kom inte hem förrän nu så har inte kunnat uppdatera!
IAF!
Började idag klockan 8 supertrött i simhallen. Men det var fääättt chill! =)
Putsade alla fönster först, sen hängde jag bara med på simskolor och badvakt.
Min handledare är min mammas gamla kompis, dom är ganska bra kompisar så hon berättar så här historier o grejjer. Sen är hon värsta halmstadaren också haha, stackarn! :( Men hon brukar gå på djurgårn, hammarby och gnaget också. För att hon tycker fotboll är kul. Så det är ju ruligt!
Efter det åkte jag med mammsen till barkarby outlet och leta jackot, men  det fanns inte ett skit så jag blev fett sur! Så vi bestämde oss för att käka ist, då fick jag lite energi igen så vi åkte till Bromma blocks och där hittade jag tillslut en dirikson jacka som jag tycket kändes bra. Så så fick det bli!
Nu ska jag nog gå o lägga mig snart.. är supertrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0