Naaej, detta var ju inge roligt!

Uuusch helt viljelösa och tar alledeles för många utvisningar.. det funkar inte!
Träffade på Berra på både hem och ditvägen iaf så det var ju trevligt!
Jag: Idag är ju McDonell tbx också! :)
Berra: *ser ut som ett frågetacken
Jag: aah juste du hade inte så stor koll på spelarna va? Han har ju artistkonrakt så han är tillbax nu =)
Berra: ÄR HAN ARTIST OCKSÅ???!?!?
Jag: HAHAHAHAHHAHHAH, måste skriva det här på min blogg...
--
Nått som inte har alls med detta att göra är vad tråkigt det är när kärleken tar slut. Är ledsen för min kompis skull nu, även fast jag inte riktigt vet hur det ligger till.
-
Älskar dig Kristian ♥
-
Nu blir badet sen kolla andra avenyyyn läääänge för jag
har sooovmorgon! :D
Ska kanske färga håret imorrn också om jag orkar! =)
Dicken gjorde mål i Boxplay, så gjorde även Rosén! :D (nått positivt iaf..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0