KLIPP & FÄRG! :)

Har fått klippning och färgning av mamma idag på nån frisör i stan nånstans vid sveavägen typ! =D
Jättebraa!
Lite typiskt dan efter man köpt färg... men jag menar, skitsamma! Mycket bättre att göra hos frisör ju! =)
JÄtttebra!
Det är betalat måste bara boka tid, så ska göra det imorrn tror jag =)
Har fixat så att jag ska jobba på i fiket på lördag igen också! 5 timmar då. Så efter det har jag jobbat 13 timmar, ska bli så najs med lite penagar sen! =)
Åååh nu fick jag lust att räkna mina mynt i spargrisen! hahah kan inte vara mycket eftersom jag alltid tar där om man ska köpa typ godis! xD
Kyss
Förra gången jag slingade mitt hår hos frisör i odenplan!

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh jag minns det så väl när du slingade håret sådär. Kommer ihåg det exakt, när du kom och mötte oss efter den där avslutningsmiddagen och allt. Haha faaaaan nu börja jag sakna sommaren.

Du borde färga håret rött. Alltså inte skrikrött utan vinrött blandat med lite brunt, fett snyggt det skulle bli.

ska avsluta den här boken nu puss.

2011-10-19 @ 21:45:35
URL: http://ohjess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0