Jag säger hej, HEJ! Vilken underbar dag det är! :)

JAg gick in i den här dagen med fasa, men slutade kanon! :)
Skulle ha bokredovisning, praoredovisning och franskaprov men inget av de 3 blev av! :D haha
Dagen börjar med 4 timmars So och Svenska. Svenska läraren var tvungen att dra pga sjukt barn, och sedan hade några grabbar tagit ner projektorn, så ingen kunde typ redovisa prao ändå. Franska provet blev bara inställt... typ :P
Så vi kollade på Scary movie 4 på svenskalektionen o aa det var mysigt :) <3
MVG på engelskan MVG på matteprovet...
Dessutom slutar träningen en halvtimma tidigare o ueaa'ähfirbfb 3gvq3fvjbjerwbvrffbrj!!!!! :D
Ska typ in till stan med Isabelle sär en crispy chicken lätt väntar på mig!! :D
Hihi hare bäst flodhäst! :)
Passar in tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0