It's cold around me, the night is young...

Är suuuupersvettig efter att ha spelat match i skarpnäckshallen. Den hallen är sjukt varm asså...  Och allmänt sämst. Klockan fungerade inte och det är faktiskt viktigt. Sen läckte regn in genom taket, så det avr inte säkert att det skulle bli nån match.. -.-
Matchen slutade iaf 2-2. Vi kämpade på bra tycker jag! Domarn var däremot sämst, så vi fick typ 3 uvisningar och spelade typ alla boxplay, så trodde jag skulle dö! haha XD men det är ruuligt!
Nu ska jag äta toooasts!!! :D Så jävla gött just nu! :)
Jag och Johanna, som gjorde båda målen idag! :D tror jag... haha. Här var när vi vann kvarsfinal mot Täby. Vi var såååå uträknade! :)
hatar hur stora våra tröjor är..-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0