Hej på er!

Första dan på praoen är då avklarad!
Gick helt OK, och fick träffa min handledare Sol-britt. Hände inte så mycket idag, utan det sätter väll igång mer imorgon!
Juppjupp
Efter det drog jag till IO med Jens och Kristian, eller dom var redan där, så jag satt och höll på lite med jens iPhone och laddade ner bloggappen, men den när jag skulle publicera ett inlägg så gick det inte..-.-
Haha aja, nu bloggar jag iaf!
Hahah shit fick för mig att det var Tisdag och att AIK spelade, men kom på nu att det är ju förfan bara måndag...
Vilken miss!
haha aja imorrn möter dom frölunda iaf, så det ska blir kul o få se om göteborg lämnar med sorg denna gång också ;)
Puss
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0