haha xD

Christer: Jag ska inte på hockey imorrn.
Pao: Nähää?? Varför de??!
Christer: Äääh jag måste fixa några grejjer på bastun.
Pao: Jahaa..
Mamma: Jag följer med.
Pao: Okej, men du behöver inte för min skull.
Christer: Jaha, va äre för kis (kille) du vill ha med dig då? Tobias?
Pao: Nää, inte Tobias, och jag känner ingen aikare att gå med ändå.
Christer: Nähä vad hejar din kille på då? Hammarby?
Pao: neeej! -.-
Christer: Bjud med din hammarbyare på hockey. Men bara din kille för fan inte är någon djurgårdare då får inte ens du gå på hockeyn!
Pao: haha LOL
I natt jag drömde något som, jag ooofta drömt förut.
Jag drömde vi tog SM-guld och djurgårn åkte ur.
Och djurgårn fanns nu inte mer och stadion var en ruin.
Och ingen kände längre till, det ordet järnkamin.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha Kristian ligger illa till hos Christer med andra ord!

2011-10-07 @ 23:15:33
Postat av: djurgårdens if

Lite finare.

Lite bättre.

2011-10-08 @ 00:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0