3/10-11

Tjena tjena! Då är vi inne på oktober månad då! :) Spännande spännande! :) haha nää inte särskilt.
Idag hade vi en chilldag, som vanligt på måndagar. Bild, gympa o franska typ. So genomgång också.
Efter skolan snacka jag lite med Jens o Kristian sen gick jag hem, senare drog jag och bells till söder och typ knalla runt där. (ÄLSKAR mina vänner<3<3<3<3<3)
Nu är jag hemma iaf så ska kolla på andra avenyn! :D woopwoop! :)
--
Konversation;
Bells: vad betyder att man har halva inne?
Pao: Men vad betyder hallondille?! Halva inne fattar man, men vadfan är hallondille?
Bells: Men vad är det då?
Pao: Men va troru?
Bells: att man har halva kuken inne?
PaO: HAHA, neeej! Typ att man har fångat en tjej/kille halvvägs om man raggar på nån!
Bells: Men det är ju ologiskt ju...
Marshall i HIMYMs dase ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0