27/10-11

Tjeeeena!
Har varit i skolan idag. Chilldag! Skulle redovisa bok med karrebarre men vi hann inte så det får bli imorgon. PÅ franskan pluggade jag bara till morgondagens prov och aa.. sen träslöjd o sånt skit ;)
OCH GYMPA!! Hihihi vann över Kristian på badminton. Asså innerst inne vet jag att han tycker det är skiiitjobbigt ;) Det räknade han inte med asså! :) Älskar dig lillen!<3
Nu trodde jag att jag hade träning idag men den var tydligen inställd eftersom det regnat in i hallen... assä allvarligt, det får inte vara så här.!! SKITdåligt!
Så NÄÄÄÄÄ till alla ni som frågar om hallen är bra. Den är sämst!
Plugg+ andra avenyn + glass = (Y)
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0