SÅÅ HÄRLIGT!!!

Åååh ni var inte där så ni fattar inte. Men idag var dom så jävla grymma, fyfan va kul det var på hovet idag!! :D
Min bånge gjorde mål. Gynge näta och min blomma fick också sätta den. Blomman var så jävla bra idag, han krigar som fan! :)
--
Jag och MisterChrister käka på donken innan i globen och det är så jäävla rörigt där vid match haha... Vi betalde iaf för det vi beställde, men vi fick mer mat än vad vi betala för haha. Man fick sånna här "ta med påsar" ni vet? Aa jag tog McChicken-meny som vanligt, men med fick jag också en stor pommes frites och 6-pack chicken nuggets haha, och chrille fick typ 3 pommes frites haha, så vi hade 5 pommes frites varav 4 stora för två personer så vi baaah "äre nån som vill ha eller??" hahah xD
Men klagar gör jag inte! ;D
--
Nu drog jag mig till kojs i vääärldens undebaraste skönaste säng hos mami och Gladiator är på på teven ÄLSKAÄLSKAÄLSKA. Fast lär kolla på andra avenyn iaf ;)
--
Puss o godnatt!
Här har ni min blomma!
Han är såhär cool också, bara rapar oh grejjer.. vem bryr sig liksom? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0