Känslosam..?

Asså vid bröllop på typ filmer och så (har inte varit på nått riktigt bröllop sen jag var typ 5 och då var jag brudtärna :D har fortfarande klänningen kvar, ska kanske visa den..? haha) börjar jag nästan alltid gråta. One tree hill bröllop. Jag grät 3 ggr dom första 15 minutrarana på breaking dawn part 1.
Vid farväl (oooh blir helt skakis)
Vid död
Kärlek, Typ när allt löser sig på slutet och de två älskande förenas.. aaw!
Jag är en riktig gråtare på filmer asså!
Gråtfilmer:
Marley och jag.
Den gröna milen
Rädda willy
Remember me
Dear John
E.T
pay it forward
Titanic

Kommentarer
Postat av: Amanda

Omg! Marley och jag! SKOJA INTE !!!!

2011-11-23 @ 21:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0