Hemma från billiga bitches haha ;D

Nää men nu är jag home! Och min tå är så ÄCKLIG!!!! haha euuw.
P: jag har tagit bort min nagel på tån.
S: ååh får jag se?
P: haha aa fast det går inte helt..
S: ÅÅÅÅÅH FYFAAAAN VA ÄCKLIGT!!!!
P: hahahahhaahha :P
--
Jupp inte så värst trevligt! men det blir väll bra snart hoppas jag! :P
--
Jag: Chriter kan lära mig övningsköra sen, eller Tessa.
Mamma: Hah! Du är så kort så du kommer varken nå ratten eller gaspedalen!
Jag: men vafaaan -.-
--
Nu blev det så att jag missa DH för det blev gnagetkollande! Då det bjöds på kassa straffar... men 1 poäng. Helt OK! :)
nattinatti <3
Victor fick bortdömt mål.
Christer: Du är ju lite kär i dom där tvllingarna har jag märkt!
jag: Aa jo!! -.-
min bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0