Heeeeey, heey baby, ooh aah!

Kom nyss hem, eller kom hem och såg att filmen vi hyrde igår fortfarande var kvar så med en suck gick jag ut igen och lämnade tillbaka den ;)
Kollade på damernas match i sköndalshallen med Johanna och Ellen och vi typ garavde åt en tjej i andra laget hon var väll typ 35 som hade två tofsar, hon såg ut som en seriefigur haha ;D
Aa sen gick jag upp till fammo o faffa ett tag och checkade till dom :) Min farfar har fått tillbax nästan allt hår efter att ha förlorat det av cancermedicin, så jag är så glaad att han är påväg att bli bra :') Älskar dig farfar :)
Nu fixar pappa käk och jag tänkte kolla på nån film och ha en chillsöndag! :)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0