Breaking daaawn! =)

Nu har jag vart i stan med bells och siggan, så nu har vi fixat biljetterna till breaking dawn imorrn!! :)
Ska bli skiitnajs! Ser jättemycket fram emot det, och hockey innan, (AIK-modo) Kommer bli en kanondag tror jag! :)
På söndag ska jag jobba 5 timmar också, nöööjs, cashflow, yeah aha you know what is..!!
Aja 19.15 är det träning, så det kommer kvällen bestå av!
---
BTW, hah typ några "hells angels" hårdrockare på tuben som var fett sköna haha. Det var helt fullt, så ba skrek en ut "ANDRA SIDAN ÄR NI KLARA??" Haha men han fick inget svar.
Jag: Hade kristian varit med han skulle ba "vad pinsamt vad pinsamt.."
Isa: Jaa.. typiskt honom..
haha roligt roligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0