9 månader ♥

Som alla förstår var det Kärlek vid första ögonkastet!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!
--
Klass 6:
Paulina = med mobbad tjockis idiot som gnällde på allt..
Whatevvs
Hade ju Isabelle faktiskt :)
o alla gled runt med sin SVEA mössor :p
--
Roque:
- Vi ska få en ny i klassen.
Jag: Tjej eller kille?!?!?
Roque: Kille.
Jag: Vad heter han?
Roque: Kristian.
Jag: Med K eller Ch?
Roque: Det vet jag inte..
Jag: Hoppas det är med Ch för det brukar vara snygga biffiga killar :D
(vad jag hade fel.. :))
--
Första dan KRILLE joinar Tornado.
Isabelle: Kolla va gullig med den där tröjan haha :)
Jag: jag lovar att hans typ mamma tvingade honom ha den :P haha.
Isabelle: haha aa! =)
..
7e klass:
--
Jag: OMG MATILDA HUR KAN DU VARA IHOP MED KRISTIAN?!? Han är så jävla irriterande!!!
..
Jag: Han är så jävla jobbig asså..
Isabelle: aa jag vet jag vet...
(asså jag kommer typ inte ens ihåg varför han var jobbig, men avskydde min kommande älskling ;D)
---
8e klass:
Jag: Asså Kristian har blivit ganska gullig.
Isabelle: aa jag vet :)
* Dom två börjar smsa, jag tappar intresset heeeeelt!*
--
Den 28 September 2010, Dagen då AIK dödade DIF med en 5-2 vinst:
Kristian: Jag och Jens kommer inte till skolan imorrn om AIK vinner.
...
Jag: Kan jag få Kristians nummer?
Isabelle: Varför det?
Jag: För jag mååååste håna honom om gnaget vinner.
Isabelle: Ajaa
..
Påvägen till matchen smsar jag honom och frågar om han skulle på matchen, men det skulle han tydligen inte...
AIK vann matchen, trots det dök både Jens och Kristian upp i skolan dan efter :O
..
Efter det smsade han mig då och då, mest för att fråga om Isabelle ville chatta typ hah xD
..
Efter kanske en månad eller så blev våra sms mer och mer gulliga :) :)
och det ledde väll till att vi messa typ varje dag i nåra månader :P
..
När vintern kom..
så hängde jag och Jens och Kristian i min port efter skolan typ varje dag, men varje gång jens skulle gå hem sprang jag också hem, vågade inte vara med kristian själv :)
..
Vi gick ut och åt med klassen en kväll, samma kväll gick jag och Isabelle med Kristian hans skogsväg (haha) och jag såg han hus första gången, samma kväll smsade han mig och berätta att Färjestad körde över AIK och att han var kär i mig <3  Detta var den 11 December. Mhmm jag kommer ihåg ALLT.
--
Vi kom varandra närmare iaf och nån gång i Februari var han hemma hos mig första gången. Jag var så jäävla nervös om vad han skulle tycka :)
--
Jag forstatte iaf att tjata om att vi bara vad kompisar även fast han var mycket mer för mig än så.
-
Den 22 Februari 2011 så bara kände jag att nu jävlar Paulina om du ska våga göra nånting någongång gör det nu!!
Så jag frågade.
Sen dess har vi hållit ihop du och jag <3
Jag kommer ihåg allt med dig älskling, när vi satt på din altan och jag skulle träffa dina föräldrar första gången och   jag doog av nervositet, första gången jag sov hos dig, när vi inte hade träffats på typ 2 veckor för att du varit sjuk och jag smög ut på natten och vi gick runt o pratade och av en slump cyklade din pappa och hans polare förbi (klockan var typ halv 1...), då hade inte jag träffat han haha :)
-
Jag älskar dig så mycket Kristian, du är så jävla fin. Du är min, bara min. Det vet du. Blir fortfarande varm av se världens finaste leende, ditt leende som fick mig att falla för dig. Veta att du tillhör mig. Tröttnar aldrig på dig babe och vi bråkar aldrig :) Perfekta<3 :*
Du är min:
Älskling
Sweetheart
Rakas
Tesoro
Chéri
Querido
Elskling
Kochanie
最愛の人
--
Älskar dig Kristian Nilsson ♥



Kommentarer
Postat av: Amanda

FyFan va gulligt!!!

2011-11-22 @ 11:13:31
URL: http://wahlstrom.devote.se
Postat av: Jolina

Gud vad gulligt, fan vad mysigt att du kommer ihåg allt, aww, ni passar super, puss på er!! ♥

2011-11-23 @ 16:52:46
URL: http://jolinakvarnalv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0