Whatever rubrikhelvete

Iaf så kom jag nyss hem från skolan, eller det var inte mycket skola idag asså. Först kollade vi på femmas typ musikal.
Sen hade vi musik, men där gör vi inget så vi chillade i soffan och spelade musik :) Sedan på NOn snackade vi typ om vad vi ville förändra med schemat till nästa år.
PÅ svenskan fick vi tillbaka några uppsatser och pratde om hur man gör en powerpoint så bra som möjligt och efter lunch kollade vi på niornas match, när dom utmande tätorpskolan på fotboll :D det var ganska kul att se faktiskt tyvärr slutade matchen 3-3. oavgjort. men det var ju bra spelat ändå.
nu sittter jag och kollar på vänner och ska möta upp Isabelle sen tror jag. Får se om vi drar till starre en snabbis eller nått. Men ikväll ska jag iaf springa, ser faktiskt fram emot det :) Är taggad till tusen haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0