Tjenna!

Kom precis hem till madre/mami/mamma/mor/morsan/kärringen osv ;D haha kunde inte bestämma mig vilket namn jag skulle använda för människan som födde mig ;D
Det tog en jävla tid att komma hit iaf pågrund av en idiot som fått soppatorsk och blockerade vägen-.-  BLOCKHEAD :@
japp,  nu är hon framme iaf och chillar på terassen :D
Det är så jävla skönt väder!! ska grilla typ nu snart. Lövbiff tror jag och sen grilla röd paprika (paulina älskar<3) och majskolv hihi mumma <3
Blir nog mycket bloggning i helgen ( brukar vara så hos mamma) finns inte mycket annat att göra!
Nästa herlg ska jag på elitloppet iaf bara så ni vet =D ja-haaaa hahahah
Vi hörs hörrni! <3

Kommentarer
Postat av: Kristian som läser din fast han inte får

2011-05-20 @ 18:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0