Saturday..

Men aaa det blir ju inte mycket till lördag här ute.... JAg vill till skarpnäck NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
Men vad ska jag göra-.-
Mamma och Christer är inte ens hemma nu.. Dom är i stallet och jobbar så aa jag vet inte när dom kommer hem..
ÅÅÅÅH NU KOM JAG PÅ!!! :D
Det är försjuttsingen AIK-GEFLE idag! :D
naaaaaaaaaaaaaaaaajs! då har jag nått för mig iaf :)
Men nej fan då kommer dom säkert kolla på trav -.- f*ttaaaaaa!
HAPP, kvällen då..? trååkitt ska iaf äta oxfilé så det  är ju nice meeen, känner för bio! vill se pirates of the caribbean!
aja, det är bara 2 dagar till ;)
Ciaoooooooooooooooooo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0