satt hemma och ruttnade..

så jag sket i och drog ut på en fetlång promenad och kollade inte ens ut om det regnade eller inte, det var så sköönt!!
Så jag gick ett tag iaf och messade lite med min fina<3
--
Nu tänkte jag kolla lite på TV i allafall och sen käka lite mat, men jag är inte hungrig asså. men pappa kom nyss hem så det tar väll ett tag innan maten är klar. Nog om det.
''
när jag var ute och gick vi bagis  så såg jag att dom hade satt upp cirkus vid bergholmsskolan! och dom superfina hästarna stod i hagar bredvid, gick fram och ropade lite på dom men dom lyssnade inte på mig ..:( haha skämt å sido. det var fan länge sen jag var på cirkus. typ 9 år sen. man borde fan göra det igen för minners skull!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0