Random shieet!

hur lång är du? 1,7 cm kortare en kristian ;D. nä men typ 163
vilken skostorlek har du? 39
vilken måndad fyller du år? Januari, tycker det är finaste namnet på månad, inte för att jag fyller år då men ändå.. Juni är fint också :)
hur många är ni i din familj? Mamma&mammas sambo christer. Sen papi<3 
vad är din favoritfärg? Black army <3
vad har du för färg på din bh? ska duscha så har ingen för tillfället.
hur stor är din säng? men fan vet jag, tillräckiling liksom :)
vilken är din favoritmånad? Juli
favoritsport? Innebandy.

har du någonsin haft en pojkvän/flickvän? Yes
har någonsin gråtit över en kille? Nope... kanske... okej då!
är du kär i någon nu? VERKLIGEN INTE! ;D hahah jo
vem är den snyggaste skådisen/artisten? Åååh finns så många.. typ channing tatum & han som spelar aragorn.. :D


hur många språk kan du? typ svenska..
vilket är ditt favoritämne i skolan? HK, idrott (ibland!) Matte kan vara ganska kul faktiskt!
har du bra betyg? Njaa, det skulle jag inte säga men satsar på nian! Vill inte vara skoltrött.. Är däremot lite orolig för att ha sänkt mig i NO :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0