PÅ LÖRDAG DÖR VI!!

YES så ligger det till.
På lördag (den 21 MAJ) har det nämligen gått EXAKT 7000 år sedan Noak seglade iväg med sin ark och 7000 år är vad gud har gett mänskligeheten.. så byebye!
''
Då tänker jag såhär:
  • Grattis Jossan & Sigrid som hinner fylla år PRECIS innan, wohoo ni hinner bli 15 :D
  • Tyvärr BN du hann inte fylla 15 det var nära HAHAHAH SYND SYND!
  • Jag som ska köpa säsongskort till AIK ch grejjer..!! Faan bara 1 säsong i elitserien :(
  • 23 december 2012 då?? räknas inte det längre?
  • SKA SHOPPA GALET DEN 19 NÄR JAG FÅR MITT BARNBIDRAG OCH ALLA PENGAR JAG HAR PÅ BANKEN!!!!
  • PÅ lördag är det AIK-Gefle, jag vet inte vilken tid jorden hade tänkt gå under, men kan det vänta till efter matchen, det skulle liksom uppsakttas! matchen är 16.00 Tack på förhand!
  • har ju inte hunnit besöka kontinenterna syd & Nordamerika, oceanien samt Afrika än hallåååååå! :O
  • Jag har aldrig hunnit uppleva att någon nära mig dör så det känns ju bra iaf :)
japp guys I LOVE YOU VERY MUCH! And see you in heaven babes<3
Ähhhh what the hell om going to hell anyway..'

Kommentarer
Postat av: ISABEELLEEE

man märker verkligen att du är sjuk och jävligt rastlös asså... hahaha <3

2011-05-17 @ 15:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0