mamma, pappa..? :) hihi

Här är några saker jag BEHÖVER!!!!!!!!!! V.I.S (VERY IMPORTENT STUFF)
  • Säsongskort AIK Hockey (mååååååste)
  • Acceskort för sommaren för mitt går ut 17 Juni.. börjar få paniiiiiiiiiiik!!
  • gymkort skulle uppskattas haha... är rädd för ormarna i skogan och vill styrketräna ;) tack!
  • skor!!! ööhm har ni sett mina föredetta svarta skor som numera är grå-bruna. nya svarta lacoste tygskor thank you very mucho!
japp, det  var väll det för stunden!! finns säkert en massa mer, men detta känns som prio 1!
jahaaah
(ni vet jaha, med kärringröst som dissande..? jag bestämmer nu att det ska stavas som ovande med 3 a + h på slutet. jahaah)
jag har den gröna, den finaste färgen på acces... -*ler* :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0