kära kamrater!

Nu har jag nyss duschat efter att hela jag luktat häst ;D och ätit, min mamma gör godaste maten säg walla!
Anyway, det gick skitdåligt för hästen idag, eller out of question var jätteduktig däremot han som körde (kusken) körde som en kratta! Så hon blev kall och det gick åt helavete!
Det gör inget, det värsta som kan hända är att hon tappar sjävlförtroendet nu när de större tävlingarna kommer...:/ Gav henne lite gräs iaf så hon skulle bli glad :]
Det var trevligt ändå, åt hamburgare, låg i gräset och solade och flätade manen på hästen haha :) ska visa bilder sen när jag kommer till papi.
Det var 3 jättegulliga pojkar där som hade en ponny med sig som dom tävlade med. såå gulligt, dom tog hand om den selade den sjävla och lastade på den osv :] supergullit!
--
Nu ska jag kolla på  mästarna mästare! Hihi jag erkänner, JAG GILLAR DET PROGRAMMET! och det skäms jag inte för! hah ;)
--
Förresten har jag pratat så jävla mycket om typ bögar idag....? :S hahahh nån frivillig som vill vara min bögkompis? ring mig på 073917.. haha skoja ba ;)
Poss & kraaam <3
'
Bara jag som tycker Ingemar Stenmark är supersöt) =D

''

Så jävla hett... mmm<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0