Jag har i allafal ett bra liv.

hhaha läste en grej som jag skrev i 6-års om min familj typ.. haha gölligt :)
--
Hej jag heter Paulina Jag har en mamma och en pappa dem heter SUSANNE och CLAES och jag har EN FARMOR och FarFar som. HeTer GUNEL OCH ULF och Jag HAR EN MORMOR SOM Heter MAUD OCHenMORFAR SOM HETER OLLE. MiN MAMMA OCH PAPPA ÄR SKILDA MeN Jag ÄR INTE SÅ LEDSEN FÖR DeT JAG HAR I ALLAFAL
ETT BRA LIV. JAG går På TORNADOSKOLAN TORNADOSKOLAN TYckeR Jag är Jette BRA MIN PAPPA OCH. MAMMA Är jette SNÄLA LIKA MED FARMOR och FARFAR OCH MORMOR & MORFAR Hej Då
--
--
haha älskade att jag hade så stor blandning av stora och små bokstäver och typ inga punkter och dom punkter som var, helt på fel ställe!! hahah så hade jag försökt mig på att göra ett sånt här och-tecken-----> & men det så ut som en 8 med ett sträck på haha ;D
en liten paulina ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0