jag älskar dig mamma<3

Krisitan är tillåten att läsa mion blogg igen =) bara för att ja vet att han älskar det! ;D
Nu sitter jag och min kära mor och kollar på postkodmiljonären, asså det är inte så tokigt egentligen ;)
Kom nyss på mig själav att jag hade lovat mig att inte kolla på det här programmet mer efter denna bild:
Men orka bry sig ;)
Hahha visade bilden för mamma hon bara nä vafan, (hon är aikare & jobbar på ATG typ) äre ett skämt eller??
haha sen börja hon garva xD¨
haha jaja får se vad som händer ikv, talana..? naaah så  tråååkigt -.-
mamma & Mi bestämde iallafall att vi ska till göteborg i sommar :) Niiiice fan vad jag ska kötta på liseberg huh huh
love you forevvah<3
fan nu blev hästen som startade diskvalificerad :( så mamma blev ledsen och tog en cigg hahah xD
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0