I ENVY YOU!

Jag har precis vaknat, en timma efter att min klass börjat.. Jag känner mig typ olaglig som inte är i skolan haha. Men jag är inte van vid det asså. Det var sist när jag hade roque som lärare i sexan och då var jag i skolan halva dan innan jag gick hem. Men aa, den här dagen kommer ju vara pest. Det kommer säkert hända nått SKITKUL i skolan som det alltid gör när inte jag är där -.-
happ nu ska jag väll kolla på Racheal Ray ( det är faktiskt bra..) sen får jag se om jag  äter nått under dan eller svälta bara för att plåga mig själv höhö..
Nä men kan  jag stå ut till kl 21 iaf så börjar ju DH!!!!! Då är dagen räddad :)
Lär er någonting för mig idag också :) haha
Kyss & klem<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0