hemma!

yo, kom precis hem från idrottsdag med schuulan, var fett med besviken på mina resultat men jag vann iaf 2 av 4 grenar utav tjejern. LÄNGDHOPP & KULA. oj blev lite caps lock där ;D
Nu ska jag iaf käka bullängd (10 kr på ica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) och dricka premiercola och sen lägga mig i badet.  väldigt skönt! Ikv ska iaf jag och Bells till grönan och kolla på danny. jag vill åka popexpressen också!!! ::D men vi får se med det. OM vi hinner ska vi också kolla på BN's fotbollsmatch på gubbs. :) spännande!
Japp, blir en bra kväll. Får inte lägga mig så sent bara eftersom jag ska upp med tuppen imorrrn och ta mig in mot Solvalla! Yes box hörs sen!
--
Så här mycket folk kommmer det vara på  valla imorrn: (!)
Skit vilken min asså... xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0