Hejhej!

Är så jäävla tröött, men vi fick iknte tag på datan för en nu för isa typ stormade in i mitt hem och använt den så ;) <3 men hon gick hem och nu sitter jag i soffan och typ chillar framför scrubs. är sååå trött asså ni anar inte.. Iaf så är jag supermätt asså kan knappt gå! rulllar fram!!! bakade bananmuffins och scones på engelskan så det känns som att jag ska spyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! åt kevins potatskins också som var supergoda och ben & kristians BROWNIES  som var ganska så populära men jag måste säga att det var lite för mycket för mig asså, tyckte synd om kristian som inte fick smaka.. hah <3<3
Aja ska tagga  nu, göra lite So om jag orkar..-.-
Blue keld är såå gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0