Go'kväll!

Klockan är bara barnet men jag har lagt mig i sängen nu. Ska kolla på de ofrivilliga kl 22.50 men vi får se hur länge. ska upp 6 imorrn så...-.-
Vet inte om jag skrev det tidigare men ska till Lindesberg imorrn. då tänker man jahpp och var ligger det..? Nä, det vet inte jag heller men skulle tippa på någonstans runt örebro.. det tar iaf 2 tim att åka dit och vi måste fodra hästarna innan... Ajja, det blir najs att ha nått att göra, ska ligga och lyssna på musik och sova i bilen påväg upp så ;D
Ikväll har jag umgåts med våra kära grannar Emelie och Edvin , aa och vi körde typ dart (edvin  tror han är mästare... fast aah, han är väll typ det..xD) åt god middag och kladdkaka och vaniljglass till efterätt så det har varit en mysig lördag ändå. Synd att AIK torska.. menmen Gefle är väll inte dåliga liksom.. hah och djurgårn som spelade lika mot dom, var det inte så..? haah ajja, vi tar nästa match!!
Nu ligger jag och chillar och kollar på sagan om ringen (måste ha sett den upp mot 20 ggr nu..?) älska älska <3
så hörs vi väll imorrn i guess, får se om jag bloggar innan jag åker. Har inte min sladd me mig så jag kan varken ladda upp bilder från mobilen eller ladda telefonjäveln hah menmen sånt skiter sig ibland liksom :)
Höres och synes som BN brukar säga<3
Åååh nu börjar dom kriga hihi, blir lika uppspelt varje gång!!!!!
Hit ska jag tomorrow:
out of question är det som startar:
det är en duktig liten häst.
Detta är min nuvarande favorit som litet föl:
Hon heter Payola och nu för tiden ser hon ut såhär: (hästen längst bak till höger)
den andra heter placebo :D
Mamma och hennes häst quite a fall eller fallet som han kalls ;)
och Aragorn världens hetaste! (efter kristian då såklart :D <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0