Fotboll...?

Velar & velar om hur jag ska göra med den kära sporten fotboll. Spelar spelade i Sköndals IK och det är även där jag då kommer spela.
Just nu kommer det vara bra att spela fotboll eftersom jag har så mycket tid över (: Men i höst sen kommer det vara Innebandy, jag kommer plugga som satan (ni kommer säkert inte känna igen mig haha) nä kommer säkert inte bli så xD nä men skola ska jag satsa på och sen lär jag gå på AIK hockey 1-2 ggr i veckan med mitt säsongskort hihi :D Så hur i hela helvete ska jag hinna med allt när man har kompisar liksom också.. HELL!
Aah men jag saknar fotbollen så jag vill spela! vi får se hur det blir :)
(vann iaf över Krille på straffar idag.. men aah det började ju han grina över och sa att han inte var beredd när jag satte det avgörande målet... FETT SYND!)

Gamla Hammarby :) Det var fan roligaste perioden i fotbollen, just det här laget!
Kolla pro-et Leander :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0