febertjej calling..-.-

Jupp nu ligger man här med en jävla förkylning och feber så m,an bara vill dra av huden på sig själv för man är så arg :@ stod iaf ut en skoldag though jag hoppade över franskan, det gick bara inte. Men stannade så jag kunde gör läxförhör på NOn iaf.
Nu har jag iaf bestämt mig för att skämma bort mig själv med chips, dipp, veckorevyn, läsk och gladiator! :D
fan va nice med det iaf. Hade suttit fint med en kristian bredvid mig också.. men kan ju inte ge honom min pest så..
;) haha nää men nu skab jag kötta med min nässpray för det rinner som niagarafallen!
Vi hörs<3
Bara jag som tycker Paulina INTE lyckades med omslaget...
yeeeey! film :D

Kommentarer
Postat av: jessica

imorgon stannar du HEMMA för annars blir det bara värre. <3

2011-05-16 @ 17:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0