Everyday I'm shufflin'

Nu är man hemma, känner mig så jävla trött!!!
Imorgon ska jag väll upp vid 9-10 tiden idag så ska soova i natt är så hima trött!! Åkte iaf popexpressen 2 ggr & blåa tåget en gång. dom har ju typ byggt om den. Asså sånt där tycker jag är så jävla läskigt fyfan! haha men uppjagande typ :D Det var en trevlig kväll också jag tjatade ihjäl mig på att vi skulle köpa åkband men det blev inte så ;) Sa typ hela tiden också i kön till popexpressen att jag ville ha S&M och så fick vi det!!!!! Haha vilken lycka :)
Vi kollade typ 5 minuter på Bens match också men vi hade bråttom till grönan för att kolla på Danny hah, men det var inte så mycket att se förutom IN the CLUB framträdandet.. det var grymt!
Såg en del människor typ också haha:
  • Typ 3 tjejer från sexan
  • Mario, några tjejers danslärare xD
  • Bobby, frisören
  • 2 från mitt typ förra fotbollslag
aa det var väll typ det xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0