duschade nyss..

Och tänkte på hur mycket jag gillar mitt balsam och uppskattningen när man har bra prylar för håret :D
Här är några favoriter som jag använt.¨
my wünderbra balsam från  Neccin dock lite dyrt ca 120 :-
bästa shampoot jag haft tyvärr också lite överpris 250 :- tror jag....-.-
Mina 2 favvisar från barnängen. Barnängen är grymt!!!
Typ pulver man har i håret för volym, kanon!
saltvattenspray för en beachlook ;D
Och så härliga fructis tackar man ju inte nej till ;)
och hårinpackning, älskar det!! :D

Sen mina små bebisar då;
champagne är den jag använder mest, den är bra att göra vågor och lockar med också ;)
den andra är en mini och tex bra på resan eller gympan typ :)
båda är björn axén och tycker dom funkar bra! :D

Japp så tar jag hand om mitt hår haha, färgar ju det lite då och då så man måste ju vårda det ;)
Fan vad jag gillar hårfärgen jag hade där asså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0